مشاور تخصصی کارشناسی ارشد روانشناسی - سیده هستی تمدن 

سیده هستی تمدن هستم. دانشجوی دکتری تخصصی روانشناسی که در دانشگاه علامه طباطبایی مشغول به تحصیل هستم. من در مقطع لیسانس با رتبه کنکور 34 منطقه 2 وارد رشته روانشناسی بالینی دانشگاه علامه طباطبایی شدم و با کسب رتبه اول در بین دانشجویان هم ورودی بدون آزمون وارد مقطع کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی عمومی همین دانشگاه شدم. در مقطع ارشد نیز رتبه دوم را در بین دانشجویان هم ورودی احراز کردم. برای ورود به مقطع دکتری از طریق آزمون سراسری با رتبه 42 در رشته دکتری تخصصی روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی پذیرفته شدم و رتبه اول آزمون جامع را کسب کردم.

من از دوران دبیرستان به رشته روانشناسی علاقمند بودم و از ابتدا  هدفم کاهش رنج و التیام آحاد جامعه و اشاعه سلامت روان بود. از این روی به درس های آسیب شناسی روانی،انگیزش و هیجان، نورور سایکولوژی علاقمندی خاصی داشتم  و همیشه در آن ها سعی کردم  بهترین باشم. همچنین با توجه به اینکه هدفم کسب علم و مهارت در جهت گسترس خدمات روان درمانی بود تصمیم به ادامه تحصیل در مقطع دکتری گرفتم. با توجه به علاقمندی ام در حیطه کار درمان افتخار شاگردی در  کارگاه های سرکار خانم دکتر فتی و خانم دکتر موتابی مثل درمان شناختی رفتاری اختلالات هیجانی، مربیگری مهارت های زندگی، درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد، طرحواره درمانی، زوج درمان،  درمان خیانت، شکست عاطفی و... را داشته ام. همچنین سابقه 7 سال کار در کلینیک های مختلف  به عنوان مدیر بخش روانشناسی و روان درمانگر را دارم.

با توجه به اهداف موسسه 3گام در جهت کمک به داوطلبان برای انتخاب بهترین مسیر، خوشحالم که  میتوانم با در اختیار گذاشتن دانش و تجربیاتم به داوطلبان مقطع ارشد و دکتری کمک کنم. امروزه متقاضیان رشته روانشناسی در مقطع ارشد و دکتری بیش از گذشته هست همچنین با توجه به کاهش ظرفیت دانشگاه ها در قبولی این رشته قبولی در این دو مقطع نیاز به برنامه ریزی صحیح، دقیق و گام به گام دارد. ما با برنامه ریزی اصولی، انتخاب بهترین منابع، آموزش اختصاصی روش مطالعه تک تک  دروس و کمک به تمرکز و کاهش تنش و اضطراب شما تلاش میکنیم شما را به بهترین نحو در قدم برداشتن در این راه کمک کنیم تا نتیجه زحمات و تلاش های خود را به نحو احسن ببینید.

 

خوشبختانه نتیجه برنامه ریزی و مشاوره های تخصصی تیم 3گام در کارشناسی ارشد رشته روانشناسی، قبولی های متعددی بوده که طی این سالها در انواع گرایش های روانشناسی شاهد آن بوده ایم. امید است تا پیگیری و برنامه تخصصی تیم ما به همراه مطالعه و پشتکار داوطلب در آینده شاهد موفقیت های بیشتری توسط شما داوطلبان عزیز باشیم.

مصاحبه با رتبه های برتر ارشد روانشناسی

 مهم ترین مسأله ای که فکر می کنم هر داوطلبی قبل از شروع مطالعه باید به آن توجه کند، داشتن یک هدف مشخص است. گاهی اوقات افراد بدون داشتن هدف و تنها به جهت توصیه های دیگران یا دنباله روی از راهی که بقیه می روند شروع به مطالعه می کنند، درحالی که اگر از آن ها بپرسید چرا، نمی توانند انگیزه و دلیل خود را بیان کنند. هدف به فرد انرژی می دهد و در مواقعی که خسته می شود یا کم می آورد به او کمک می کند تا راه خود را دوباره پیدا کند و با انرژی مضاعفی به مطالعه بپردازد.

امیدوارم داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی با تعیین یک هدف مشخص، برنامه ریزی منسجم و سپس عمل به آن برنامه ریزی بتوانند در مسیری که برای خود تعیین کرده اند پیش روند.