سلام!خانم احمدیان

عطیه احمدیان هستم، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته ایمونولوژی دانشگاه تربیت مدرس. بسیار خرسندم که این فرصت برای من شکل گرفت تا به واسطه مؤسسه سه گام با شما دوستانم همراه شوم و به صورت مستمر تا لحظه کنکور از اطلاعات یکدیگر بهره مند شویم ...

تا این جای سخن سعی کردم به تفصیل اطلاعات پویا و مفیدی را در اختیار شما عزیزانم بگذارم. اما در سخن آخر با ذکر چند نکته نهایی درباره تجربیات مطالعاتی خودم برای شما دوستانم بهترین ها را آرزومندم.

سربلند و سعادتمند باشید.

 سخن آخر مشاور:

- زمان خود را به طور مشخص معلوم نمایید که هر روز چقدر وقت خام در اختیار شماست و طبق آن برنامه ریزی نمایید.

- هر روز به طور ثابت دو درس را مطالعه نمایید. یکی زبان و یکی درس اصلی (بیشترین ضریب) و درس سوم درسی است که برای شما سخت است و به صورت یک روز درمیان مطالعه آن تکرار میشود.

- مهم ترین اصل یادگیری، تکرار می باشد. از این اصل غافل نشوید!

- سعی کنید هر موضوعی را که مطالعه می کنید، در ذهن خود آن را تجسم کنید و سپس به خاطر بسپارید ... این یک اصل مهم در فراگیری دروس ایمونولوژی میباشد.

- هنگام مطالعه حتماً نکات کلیدی و مهم را یادداشت نمایید.

- خیلی خوب است اگر قبل از مطالعه، فقط برای پنج دقیقه صورت تست های سؤالات کنکور کارشناسی ارشد ایمنی شناسی پزشکی سالهای قبل را مطالعه بفرمایید، این کار ذهن شما را در هنگام مطالعه مبحث فعال خواهد کرد.

- به هنگام پایان هر مطلب، حداقل 20 تا 30 تست از سؤالات کنکورهای کارشناسی ارشد سال های قبل ایمونولوژی بزنید؛ تست زدن رکن اساسی در قبولی کنکور می باشد!

- اگر امکان آزمون دادن در مؤسسات به صورت حضوری یا غیر حضوری را دارید، از این فرصت استفاده کنید. به نوعی می توانید به تدریج روند پیشرفت خودتان را بررسی کنید!

- در پایان از شما می خواهم که پس از پایان هر روزه مطالعاتی، نتیجه مطالعه خود را در یک روز بنویسید و اشتباه یا نقاط ضعف خود را ذکر کنید.