3گام برای قبولی در کنکور کارشناسی ارشد مجموعه حسابداری

فلسفه 3گام برای کنکور کارشناسی ارشد حسابداری، این است که به هر یک از اعضای خود برنامه ریزی متناسب با شرایط شخصی و فردی شان ارائه داده، منابع مطالعاتی را متناسب با زمان در اختیار و سطح توانمندی شان به آن ها معرفی نموده و تمامی اطلاعاتی که این افراد برای روش خواندن و مطالعه دروس تخصصی کارشناسی ارشد حسابداری  و موفقیت در کنکور ارشد حسابداری نیاز دارند در اختیارشان قرار دهد.

در 3گام به شما کمک می کنیم تا از نقاط قوتتان به بهترین شکل استفاده نمایید و نقاط ضعفتان را تا حدی ارتقاء ببخشید و بتوانید آن ها را پوشش دهید.

در 3گام تلاش می کنیم تا هر آنچه را  که مورد نیاز یک داوطلب کنکور کارشناسی ارشد حسابداری است؛ در اختیار او قرار دهیم، اعم از:

 برنامه ریزی درسی مناسب، معرفی و حتی ارسال بهترین منابع کنکور کارشناسی ارشد حسابداری به سراسر کشور بدون وابستگی به موسسه ای خاص (که بر اساس تجربیات داوطلبان موفق و رتبه های برتر کنکور کارشناسی ارشد حسابداری در سال های قبل است)، اطلاعات در مورد کارنامه قبولی داوطلبان در کنکور کارشناسی ارشد حسابداری سال های گذشته در دانشگاه های سراسر کشور، ضرایب دروس، ظرفیت پذیرش دانشگاه های آزاد و سراسری، جدول بودجه بندی سوالات کنکور در سال های قبل، راهنمایی در زمینه انتخاب رشته و گرایش و ....

هدف 3گام این است که دروس کنکور کارشناسی ارشد حسابداری را  اولویت بندی کنیم و با در اختیار قرار دادن جدول توزیع موضوعی که نشان دهنده مباحث مهم و پر تست در هر یک از دروس است، به تمامی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد حسابداری کمک کنیم تا با هر سطح علمی و شرایط فردی بتوانند در رشته مورد نظرشان پذیرفته شوند. داوطلبان می توانند با ثبت نام در پنل مشاوره و برنامه ریزی 3گام یک جلسه مشاوره رایگان را از مشاور تخصصی کارشناسی ارشد حسابداری دریافت کنید.

 

 

بر اساس سطح علمی داوطلبان، زمان آزادی که برای مطالعه در اختیار دارند، میزان علاقه ای که به دروس مختلف دارند، رشته یا دانشگاهی که برای ادامه تخصیل انتخاب نموده اند و ....، هر داوطلب برای موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد حسابداری می بایست درس حسابداری مالی و ریاضی وآمار را به شدت مورد توجه قرار داده و برای خواندن و تسلط بر مباحث آن ها زمان اختصاص دهد. با توجه به ضریب این دو درس و البته حجم زیاد این دروس و فرار بودن آن ها، می بایست در خواندنشان تداوم داشت و برنامه ریزی بلندمدت برای آن در نظر گرفت. توصیه می شود داوطلبانی که روزانه حدود 5-7 ساعت برای مطالعه زمان در اختیار دارند این دو درس را  در برنامه درسی هر روزشان بگنجانند.

نکته دیگری که در مورد درس حسابداری مالی باید ذکر نمود این است که پس از مطالعه این درس در کوتاه مدت ممکن است نتیجه مورد نظرتان را کسب ننمایید و در تست زدن تعداد پاسخ های غلط شما زیاد باشد، اما جای نگرانی نیست، زیرا مطالعه این درس در دراز مدت شما را به موفقیت خواهد رساند.

درمورد درس زبان نیز باید گفت که این درس برای بسیاری از داوطلبان کارشناسی ارشد حسابداری درس لذت بخشی نیست و ترجیح می دهند که این درس را حذف کنند. چنانچه شما می توانید در درس ریاضی و آمار درصد قابل قبولی (اینکه چه درصدی برای شما در درس ریاضی وآمار قابل قبول است پس از مشورت با مشاورتان در تیم سه گام تعیین می شود) کسب نمایید، می توانید اقدام به حذف درس زبان نمایید و زمان آن را به درس ریاضی و آمار اختصاص دهید.

درس حسابرسی از جمله دروسی است که به دلیل سادگی بسیاری از داوطلبانی که رتبه خوبی در کنکور کارشناسی ارشد حسابداری کسب می کنند، در این درس درصد بالایی دارند. مشکلی که ممکن است با این درس داشته باشید فرار بودن آن است که شما می توانید با یک برنامه زمان بندی مرور و تست بر این مشکل غلبه نمایید.

  در مورد درس حسابداری صنعتی، مهارت تست زنی بسیار حائز اهمیت است و نمی توان تنها به مطالعه سرفصل های مربوطه اکتفا کرد. بنابراین تست زدن در درس حسابداری صنعتی را بسیار جدی بگیرید.

 

 

برنامه ریزی به روش 3گام  برای کنکور کارشناسی ارشد حسابداری   

همه ما بسیاری از افراد را می شناسیم که زمان زیادی برای درس خواندن گذاشته اند اما نتوانسته اند دانشگاهی که مد نظرشون هست پذیرفته بشوند. علت این هست که درس خواندن زیاد، شرط لازم برای قبولی هست، ولی شرط کافی نیست. اگر زمان نامحدود بود، نگرانی وجود نداشت. اما برای کنکور زمانی محدود در اختیار است و باید طوری برنامه ریزی و عمل کرد که بتوان از این زمان حداکثر بهره را برد.

از سوی دیگر بسیاری از داوطلبان کارشناسی ارشد حسابداری به نوعی مشغول هستند و زمان کاملاً آزادی برای مطالعه ندارند، بسیاری از داوطلبان در حال تحصیل هستند، بسیاری شاغلند و بسیاری دیگر نیز وظایفی را بر عهده دارند  که بخشی از زمان آنها را اشغال نموده است و تعداد کمی از داوطلبان این موقعیت را دارند که در زمان آمادگی برای کنکور، تنها به درس خواندن بپردازند.

زمانیکه این دو وضعیت را کنار هم قرار می دهیم، به یک پارادوکس می رسیم که در ابتدای راه ممکن است موجب دلسردی بسیاری از داوطلبان شود، اما در این زمینه نیز تیم 3گام همراه شما خواهد بود و با در اختیار قرار دادن اطلاعاتی مانند معرفی منابعی جامع که بتوانید از زمانتان بهترین استفاده را کنید و البته  کیفیت مطالعه را نیز داشته باشید و همچنین ارائه مهمترین و پر تست ترین مباحث به شما، به مطالعه شما جهت خواهند داد تا بتوانید با آرامش و اعتماد به نفس بیشتری پیش بروید و به رسیدن به هدفمان که همان قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظرتان است، اعتماد داشته باشید.