خب رسیدیم به جایی که میخوایم توضیح بدیم که مشاور تخصصی کارشناسی ارشد مهندسی برق در تیم 3 گام برای رسیدن به هدفتون که قبولی در کنکوره چیکار میکنه.

اول از همه ما با شما یک جلسه به صورت رایگان صحبت میکنیم. البته شما باید قبلش یه عضویت کوچیک تو سایت داشته باشید و شمارتون رو در اختیار ما بذارید که باهاتون تماس بگیریم. تو صحبت اولیه از ارشد مهندسی برق براتون میگیم که اصلا مهندسی برق به دردتون میخوره یا نه و اگر میخواید شرکت کنید کدوم گرایش براتون مناسب تره ... از منابع براتون میگیم و میبینیم اگه منابع خوب رو ندارید براتون تهیه میکنیم و براتون ارسال میکنیم ...بعد از صحبتی که ما باهاتون میکنیم شما باید تصمیم بگیرید که کدوم یکی از خدمات ما رو میخواید...خدمات ما به شما 4 قسمت داره یکی مشاوره تلفنی که باید انتخاب کنید پکیج چندتایی رو تمایل دارید استفاده کنید. البته یادتون باشه که همیشه مشاورای ما با شما تماس میگیرن پس یه وقت نگران هزینه ها نباشید...خدمت دیگه تیم 3گام برنامه ریزی روزانه و فردی هست که براتون با توجه به سطحی که قرار دارین و مدت زمانی که تا کنکور در اختیار دارید توسط مشاورهای با تجربمون تهیه و در اختیارتون قرار میگیره البته اگه دسترسی مداوم به اینترنت ندارید یه قسمت داریم که اگه در خواست بدید برنامه روزانتون براتون پیامک میشه....قسمت بعد کارمون هم در اختیار دادن منابع به شماست که میتونید هم پکیج کامل رو درخواست بدید و هم اینکه اگر کتاب خاصی رو ندارید بدون نگرانی ما براتون تهیه میکنیم و در اختیارتون قرار میدیم...اینارو توضیح دادیم که به چی برسیم؟ ما به موسسه خاصی وابسته نیستیم که بگیم حتما این کتاب رو بخون حتما این آزمون رو بده یا این کلاس رو برو ،برای همین بهترین ها رو بهتون پیشنهاد میدیم و میخوایم که علاوه بر کاری که انجام میدیم موفقیت تو کنکور رو باهاتون سهیم باشیم.

 

کانال تلگرام رشته مهندسی برق راه اندازی شده است که می توانید با عضویت در آن به منبع گرانبهایی از مفیدترین مطالب دسترسی داشته باشید. برای عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید.